Şiir

Şiir
Ben Osmanlıyım

Okudum Not Aldım

Okudum Not Aldım
Hayatta İki Şey

Türkçe... (Mi?)

Türkçe... (Mi?)
Tehlike...

Okudum Not Aldım

Okudum Not Aldım
Ne Çıkar Ateşböceği Sansalar Bizi…

Arkadaşlık üzerine…

22 Nisan 2009 Çarşamba

Sıradan bir arkadaş, sizi ağlarken görmez. Gerçek arkadaşın omuzları, sizin gözyaşlarınızdan sırılsıklam olmuştur…
Sıradan bir arkadaş, sizin anne ve babanızın adlarını bilmez. Gerçek arkadaş ise, onları adres defterine not eder...
Sıradan bir arkadaş, verdiğiniz davete bir hediye getirir. Gerçek arkadaş ise, hazırlığınıza yardım etmek için erken gelir ve geç saatlere dek temizlik için yardım eder…
Sıradan bir arkadaş, uyurken ona telefon etmenizden nefret eder. Gerçek arkadaş ise, sizin neden bu denli geç saatte aradığınızı sorar ve bir problem olmadığını öğrenmek ister…
Sıradan bir arkadaş, problemlerinizi araştırmak için sizinle konuşur. Gerçek arkadaş ise, problemlerinizi çözmek için araştırır…
Sıradan bir arkadaş, sizin hissî hayatınızı merak eder. Gerçek arkadaş ise, sizin o konudaki acılarınızı paylaşır…
Sıradan bir arkadaş, evinize geldiğinde misafir gibi davranır. Gerçek arkadaş ise, buzdolabını açar, kendine yiyecek bir şeyler hazırlayıp, kendi evindeymiş gibi davranır…
Sıradan bir arkadaş, onunla tartıştığınızda arkadaşlığınızın sona erdiğini düşünür. Gerçek arkadaş ise, tartışmalarınızın aranızdaki dostluk bağını bozmayacağını bilen kişidir…

0 Yorum:

Yorum Gönder

 

2009 ·Vefâ Arşivi by TNB