Şiir

Şiir
Ben Osmanlıyım

Okudum Not Aldım

Okudum Not Aldım
Hayatta İki Şey

Türkçe... (Mi?)

Türkçe... (Mi?)
Tehlike...

Okudum Not Aldım

Okudum Not Aldım
Ne Çıkar Ateşböceği Sansalar Bizi…

Bakış açısı…

23 Nisan 2009 Perşembe


Bir davet sonrası evimi temizlemek için saatlerce uğraşıyorsam, pek çok arkadaşım var demektir.
Faturalarımı ödeyebiliyorsam, bir işim var demektir.
Eteğim veya pantolonum biraz sıkıyorsa, aç kalmıyorum demektir.
Gölgem beni izliyorsa, güneş ışığını görebiliyorum demektir.
Otobüsten indiğim yerden, iş yerime kadar olan yolu uzun buluyorsam, yürüyebiliyorum demektir.
Hükümet hakkında eleştiri yapabiliyor ve bu eleştirileri başkalarından da duyuyorsam, konuşma özgürlüğümüz var demektir.
Durakta beklerken, yanımda duran adam anahtarıyla oynuyor ve bu sesten rahatsız oluyorsam, işitiyorum demektir.
Camları silmem, çatıyı tamir etmem gerekiyorsa, bir evim var demektir.
Doğalgaz faturam yüksek geliyorsa, ısınıyorum demektir.
Yığınla yıkanacak ve ütülenecek çamaşırım varsa, yığınla giyeceğim var demektir.
Akşamları kendimi yorgun hissediyorsam ve bacaklarım ağrıyorsa, o gün üretici olmuşum demektir.
Ve bütün bunların farkına varabiliyorsam, mutluyum demektir.

0 Yorum:

Yorum Gönder

 

2009 ·Vefâ Arşivi by TNB