Şiir

Şiir
Ben Osmanlıyım

Okudum Not Aldım

Okudum Not Aldım
Hayatta İki Şey

Türkçe... (Mi?)

Türkçe... (Mi?)
Tehlike...

Okudum Not Aldım

Okudum Not Aldım
Ne Çıkar Ateşböceği Sansalar Bizi…

Hasret

10 Şubat 2010 Çarşamba

Tanımadığım, bilmediğim yerlerde dolaşıyorum; aklıma sen geliyorsun...
Yokluğunla karşılaşıyorum çünkü.
Anlıyorum ki, hiçbir köşe başının diğer tarafında bulunma ihtimalin yok!
Yabancı buralar...
Üzülüyorum...
---
Tanıdığım, bildiğim yerlerde dolaşıyorum; çekingen, ürkek...
Aklıma geliyorsun...
Senin hayalinle karşılaşıyorum çünkü.
Her köşe başının diğer tarafında bulunma ihtimalin umutlandırıyor beni...
Ama bulamıyorum.
Üzülüyorum...
---
Seni düşünmüyorum; aklıma sen geliyorsun...
Seni düşünmüyor olmanın korkusu düşüyor içime...
Üzülüyorum...
---
Eskisi gibi değil!
Aynaya bakıyorum; seni göremiyorum...
Aklıma geliyorsun...
Sen bu aynada, geleceği anlatırdın bana ve sevinirdim...
Şimdi kendimi görüyorum ve kendime geçmişi anlatıyorum; buruk...
Üstelik;
Ya günün birinde aklıma gelmezsen diye...
Üzülüyorum...
---
Sen, sevmeyi öğrettin.
Unutmaktan hiç söz etmedin.
İnsan, unutmak için sever mi?
---
Unutamıyorum!
Her köşe başında ve her aynaya bakışımda, aklıma sen geliyorsun...
Acımı azdırırcasına...
---
Biliyorum...
Ne söylesem, beyhude...
Sesimi ben bile duyamıyorum.
Bu hasretin adını koyamıyorum...
---
Yoksun...
Ve aklıma her gelişinde...
Yokluğumla karşılaşıyorum...
Üzülüyorum...
Anlıyor musun?

Dünya Hali
Murat Başaran
15 Temmuz 2003 Salı
Türkiye Gazetesi

0 Yorum:

Yorum Gönder

 

2009 ·Vefâ Arşivi by TNB